Retour beleid
Ontdek hier onze retour beleid
Nog vragen over onze retour beleid? bekijk onze veelgestelde vragen of contacteer ons
30-dagen retourbeleid
Alle producten komen in aanmerking voor een retourbeleid van 30 dagen, te rekenen vanaf de ontvangstdatum.
RMA claims: terugbetaling, omruiling of credit
RMA-aanvragen kunnen volledig of gedeeltelijk gecrediteerd, omgeruild of terugbetaald worden.
SYA NV is niet aansprakelijk voor verlies of schade aan gegevens of informatie die op geretourneerde apparaten zijn opgeslagen.
RMA indienen
Hoe kan je een RMA indienen?
Hieronder wordt er uitgelegd hoe je een RMA/retour kan indienen.

Toegang tot bestellingen
Ga naar jouw account en open het profielmenu. Klik op "bestellingen" om jouw bestelgeschiedenis te bekijken.
Toegang tot bestellingen
Ga naar jouw account en open het profielmenu. Klik op "bestellingen" om jouw bestelgeschiedenis te bekijken.

Bestelling details bekijken
In het bestellingenoverzicht zie je al jouw voorgaande bestellingen. Klik op de "detail" knop bij de bestelling waarvoor je een retour wilt aanvragen.
Bestelling details bekijken
In het bestellingenoverzicht zie je al jouw voorgaande bestellingen. Klik op de "detail" knop bij de bestelling waarvoor je een retour wilt aanvragen.

Retour aanvraag starten
Let op: retouraanvragen zijn alleen mogelijk voor betaalde bestellingen en binnen 30 dagen na leveringsbevestiging. Als jouw bestelling aan deze voorwaarden voldoet, klik je op de knop "retour aanvragen".
Retour aanvraag starten
Let op: retouraanvragen zijn alleen mogelijk voor betaalde bestellingen en binnen 30 dagen na leveringsbevestiging. Als jouw bestelling aan deze voorwaarden voldoet, klik je op de knop "retour aanvragen".

Product selecteren
Selecteer het product of de producten uit jouw bestelling die je wilt retourneren door het betreffende item aan te vinken.
Product selecteren
Selecteer het product of de producten uit jouw bestelling die je wilt retourneren door het betreffende item aan te vinken.

Product informatie invullen
Vul per geselecteerd product de volgende gegevens in: serienummer van het product reden van retour (selecteer uit de lijst) uw voorkeur voor compensatie (credit/terugbetaling/omruiling) upload duidelijke foto's van het product als bewijsmateriaal
Product informatie invullen
Vul per geselecteerd product de volgende gegevens in: serienummer van het product reden van retour (selecteer uit de lijst) uw voorkeur voor compensatie (credit/terugbetaling/omruiling) upload duidelijke foto's van het product als bewijsmateriaal

Meerdere producten retourneren
Wil je meerdere items retourneren? Voeg voor elk product een nieuwe lijn toe. Voor identieke producten in verschillende aantallen kan je per stuk een lijn toevoegen of één product met het juiste aantal selecteren.
Meerdere producten retourneren
Wil je meerdere items retourneren? Voeg voor elk product een nieuwe lijn toe. Voor identieke producten in verschillende aantallen kan je per stuk een lijn toevoegen of één product met het juiste aantal selecteren.

Retouraanvraag indienen
Controleer of alle informatie correct en volledig is ingevuld. Klik vervolgens op de knop "retouraanvraag indienen" om jouw aanvraag te versturen.
Retouraanvraag indienen
Controleer of alle informatie correct en volledig is ingevuld. Klik vervolgens op de knop "retouraanvraag indienen" om jouw aanvraag te versturen.

Retourstatus volgen
Na het indienen van jouw aanvraag kan je de status van jouw retour bekijken in het detailoverzicht van jouw bestelling.
Retourstatus volgen
Na het indienen van jouw aanvraag kan je de status van jouw retour bekijken in het detailoverzicht van jouw bestelling.

Verzending voorbereiden
Zodra wij jouw RMA accepteren zal je een mail krijgen ivm de status van je RMA. In bijlage vindt je het RMA-document, dat je dient te downloaden en bij jouw verzending te voegen. Dit document is van cruciaal belang voor de correcte verwerking van de retourzending. Zorg ervoor dat het goed wordt ingesloten in het pakket. Je kan dit document ook hier downloaden als we jouw RMA hebben geaccepteerd.
Verzending voorbereiden
Zodra wij jouw RMA accepteren zal je een mail krijgen ivm de status van je RMA. In bijlage vindt je het RMA-document, dat je dient te downloaden en bij jouw verzending te voegen. Dit document is van cruciaal belang voor de correcte verwerking van de retourzending. Zorg ervoor dat het goed wordt ingesloten in het pakket. Je kan dit document ook hier downloaden als we jouw RMA hebben geaccepteerd.

Verzending bevestigen
Zodra je het product hebt verzonden, meldt je dit in jouw account door op "verzending bevestigen" te klikken. Bewaar jouw verzendbewijs zorgvuldig.
Verzending bevestigen
Zodra je het product hebt verzonden, meldt je dit in jouw account door op "verzending bevestigen" te klikken. Bewaar jouw verzendbewijs zorgvuldig.

Verzendingsinfo
Er zal een popup openen waarin je een verzendlink kan toevoegen. Dit is optioneel. Als je geen verzendlink hebt, kan je de verzending alsnog bevestigen zonder deze in te vullen.
Verzendingsinfo
Er zal een popup openen waarin je een verzendlink kan toevoegen. Dit is optioneel. Als je geen verzendlink hebt, kan je de verzending alsnog bevestigen zonder deze in te vullen.
FAQ
Veel gestelde vragen over onze retour beleid
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze retour beleid.
-
Ja, alle producten worden geleverd met een standaard garantie van 1 maand. Opties voor een verlengde garantie zijn beschikbaar tegen een meerprijs.
-
SYA Pro biedt een probleemloos retourbeleid voor B2B-klanten. Retourzendingen worden binnen 30 dagen na levering geaccepteerd. U kunt meer informatie vinden op onze pagina over het retour-/RMA-beleid.
-
Dien een garantieclaim in via uw SYA Pro-account door alle vereiste velden in te vullen. U kunt meer informatie vinden op onze pagina over het retour-/RMA-beleid.